Prayer Requests
- Login to post a new forum topic.
| Topic | Replies | Created | Last reply | |
|---|---|---|---|---|
| Jesus Continually | 0 | 2 days 16 hours ago by Ms. Delrae Lynn... | n/a | |
| JESUS CONTINUALLY | 0 | 2 days 16 hours ago by Ms. Delrae Lynn... | n/a | |
| Hoping for a miracle | 0 | 4 days 6 hours ago by swanie | n/a | |
| I need help | 5 | 1 week 4 days ago by desperate4change | 1 week 1 day ago by evstevemd | |
| Healing | 2 | 3 weeks 4 days ago by olokunola | 1 week 4 days ago by Ebony (not verified) | |
| My love and I | 1 | 7 weeks 3 days ago by cdevanayagam | 2 weeks 3 days ago by Jeremy Barnes-Smith (not verified) | |
| Please pray for Marilena, Michael's wife | 3 | 3 weeks 6 days ago by michael | 3 weeks 2 days ago by evstevemd | |
| Michael, please join me in prayer as I fast this week. | 1 | 7 weeks 4 days ago by bigdaddy | 4 weeks 2 days ago by doug (not verified) | |
| Prayer for God to restore my life | 2 | 29 weeks 4 days ago by robbie | 7 weeks 3 days ago by sebastian mesa (not verified) | |
| Michael, please join me in prayer as I fast this week | 1 | 7 weeks 4 days ago by bigdaddy | 7 weeks 3 days ago by michael | |
| Please pray | 2 | 13 weeks 3 days ago by jess | 9 weeks 1 day ago by Anonymous (not verified) | |
| Yhys - Who in the last week lost his Wife, Daughter, Son and Grand Mother. | 1 | 47 weeks 2 days ago by DuncanSD | 17 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| Pray for my nephew Roger (TB patient) | 1 | 42 weeks 3 days ago by esta | 17 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| Help my father please... | 1 | 45 weeks 3 days ago by n.katti | 17 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| Prayer | 1 | 18 weeks 5 days ago by akrev | 17 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| I need prayer!!!! | 2 | 24 weeks 2 days ago by Cleanasfire | 20 weeks 4 days ago by kennethleenorth | |
| I am new on this site...oops sorry i posted a prayer elsewhere..pls do pray | 2 | 34 weeks 1 day ago by sekir | 22 weeks 6 hours ago by sekir | |
| Please pray for my marriage of nearly 29 years | 6 | 1 year 5 weeks ago by dufurboi | 25 weeks 2 days ago by michael | |
| Need to release FEAR and have HEALING | 1 | 42 weeks 6 days ago by halo | 25 weeks 3 days ago by Brian_Va | |
| Please pray for my husband | 5 | 38 weeks 3 days ago by sjohnsoncc | 25 weeks 3 days ago by Lara | |
| Need some prayer...feel desperate | 5 | 31 weeks 2 days ago by LeighNic | 28 weeks 6 days ago by Caroline Taylor | |
| Please pray for my family | 2 | 32 weeks 4 days ago by Brian_Va | 32 weeks 3 hours ago by evstevemd | |
| Help!! pray for me | 4 | 37 weeks 1 day ago by evstevemd | 33 weeks 4 days ago by evstevemd | |
| life partner | 0 | 38 weeks 3 days ago by Ann34 | n/a | |
| Pride | 3 | 45 weeks 6 days ago by share | 45 weeks 2 days ago by share |
Popular content
All time:
Last viewed:
- The Bible - the Word of God
- Faith in God
- Will there be a Secret Rapture of the Church
- Turning Curses to Blessings
- The Deception of Freemasonry
- Is the Roman Catholic Church the one true church founded by Jesus Christ?
- mtn9mvr
- All About Christian Faith
- Baptism in Water
- deuce226
- kibunja
- Prayer - Intimacy with God
- True Stories of God at Work
- emmadino
- Choo Thomas - Heaven is so real

Recent comments
5 hours 8 min ago
14 hours 17 min ago